+48 42 239 00 15 infolinia sprzęt
+48 42 288 11 03 infolinia muzyka
Czy pliki kupione w Skylark Digital są legalne ??

Tak , zakupione u nas pliki są całkowicie legalne. Posiadamy odpowiednie umowy z dostawcami treści. Potwierdzenia w języku polskim dostępne dla każdego zamówienia ; także wstecz , tak więc w dowolnym momencie możesz je pobrać i wydrukować.

Zapłaciłem za zamówienie - gdzie mogę pobrać pliki MP3/Wave??

Po zapłaceniu twoje pliki są otowe do pobrania po kliknięciu zakładnki "moje MP3" w Panelu Klienta.

Czy mogę zagrać imprezę z plików kupionych w Skylark ??

Tak, jednakże do tego celu wymagane jest odprowadzenie tantiem na rzecz organizacji zarządzającej prawami majątkowymi artystów. Polecamy przedstawianie tzw. playlist dla tych organizacji z listą artystów których muzykę gramy, pozwala to na znaczące obcięcie kosztów tantiem.

Z jakimi odtwarzaczami/playerami kompatybilne są pliki zakupione w sklepie Skylark ??

Pliki MP3 sprzedawane przez nas są kompatybilne z wszystkimi dostępnymi na rynku odtwarzaczami przenośnymi (iPod , Creative , iRiver itp.) oraz playerami DJskimi (Pioneer , Denon, Numark, Reloop itp.).

Jaka jest jakość plików sprzedawanych w Skylark Digital ??

Oferujemy pliki z bitrate 192kbps, 320kbps oraz WAV. Sprzedajemy jedynie cyfrowe mastery przekazane nam przez naszych dostawców treści. Pliki wyjściowe są kompresowane z użyciem wysokiej jakości kodeków. Jednakże nie jesteśmy w stanie zagwarantować identycznie wysokiej jakości plików pochodzących od naszych dostawców.

Po przekierowanu na stronę platnosci.pl nie udało mi się zapłacić. Co mam zrobić ??

W celu ponownego przejścia do strony uiszczania płatności, należy wejść w zakładkę "Zamówienia" w górnym menu, kliknąć w odpowiednie zamówienie i jeśli jest ono nierozliczone w naszym systemie na stronie znajdzie się link kierujący na stronę płatności.

Czy mogę otrzymać zwrot pieniędzy po ściągnięciu pliku ??

Niestety ale nie ma takiej możliwości. W momencie rozpoczęcia pobierania pliku zakup staje się finalny i nie ma możliwości rezygnacji.

Pobrałem uszkodzony plik , co mam zrobić ??

W ciągu 24 godzin od udostępnienia plików masz możliwość pobrania pliku 3 razy. Możesz ściągnąć plik ponownie. W przypadku gdy ponownie będzie on uszkodzony skontaktuj się z nami w celu rozwiązania problemu.